شرح وظایف مسئول توسعه و هماهنگی مجلات دانشگاه
- ارائه پیشنهادات و مشاوره به مجلات جهت ارتقای کیفی آنان
- نظارت بر حسن انجام فعالیت مجلات دانشگاه و انتشار منظم آنها
- نمایه سازی مجلات علمی - پژوهشی دانشگاه در نمایه های معتبر بین المللی
- رایزنی در مورد انتخاب اعضاء شورای مجلات دانشگاه و اتخاذ سیاستهای لازم در این خصوص
- تصمیم گیری در خصوص برون سپاری خدمات مورد نیاز مجلات به خارج از دانشگاه
- بررسی پیشنهادات راه اندازی مجلات جدیدو تصمیم گیری در خصوص پایان کار مجلات بدون فعالیت
- نظارت بر حسن انجام کلیه مصوبات کمیسیون نشریات و اداره کل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- تشکیل و راه اندازی کمیته های تخصصی مجلات دانشگاه (نمایه سازی، XML نویسی، ویراستاری و ...)
- رایزنی در خصوص جذب مقالات با کیفیت برای چاپ در مجلات دانشگاه
- ارتباط دائم با کمیسیون نشریات علوم پزشکی وزارت بهداشت
شرح وظایف مسئول وبسایت مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی
- تولید محتوای انگلیسی سایت
- نظارت و پیگیری امور بروزرسانی سایت
- تقسیم وظایف و نظارت بر عملکرد افراد گروه
- ارتباط با شرکت مترجم و پیگیری امور محوله