شرح وظایف کارشناس مسئول دفتر توسعه و هماهنگی نشریات دانشگاه
- پیگیری انعقاد قرارداد های همکاری سالیانه با مؤسسات انتشاراتی نشریات دانشگاه
- ایجاد بانک اطلاعاتی نشریات دانشگاه
- ارتباط دائمی با کمیسیون نشریات علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- ارتباط مستمر و پویا و همکاری لازم با کارشناس نشریات وزارت متبوع
- ارتباط با واحد ترجمان دانش در خصوص پیگیری و چاپ خلاصه سیاستی
- پیگیری مصوبات جلسات و شوراهای هم اندیشی مجلات دانشگاه
- نظارت بر نظم، حضور و عملکرد کارشناسان دفاتر نشریات دانشگاه
شرح وظایف مسئول وبسایت مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی
- تولید محتوای انگلیسی سایت
- نظارت و پیگیری امور بروزرسانی سایت
- تقسیم وظایف و نظارت بر عملکرد افراد گروه
- ارتباط با شرکت مترجم و پیگیری امور محوله