معرفی پرسنل

فریده اکبرزاده

کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

تلفن: 08338369852

آدرس ایمیل: akbarzadehfar@ymail.com

شرح وظایف واحد آموزش

وظایف واحد آموزش

  • تعیین سیاست‌ها و برنامه‌ریزی آموزشی جهت توانمند سازی کتابداران دانشگاه
  • تعیین سیاست‌ها و برنامه ریزی آموزشی جهت توانمندسازی کاربران کتابخانه‌های دانشگاه در استفاده از منابع دیجیتال
  • اجرای برنامه عملیاتی و سیاست‌های کلان آموزشی در جهت بهره برداری از منابع الکترونیکی و توانمند سازی کاربران
  • نظارت بر اجرای برنامه‌های آموزشی کتابخانه‌های تابعه دانشگاه
  • نظارت، همکاری و مشارکت در تهیه بروشورها و راهنماهای آموزشی استفاده از منابع کتابخانه‌ای

الف. کارگاه‌‌های ویژه کتابداران و کارکنان

  • نیاز سنجی کارگاه‌های آموزشی کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه با ارسال نامه
  • انجام مکاتبات برای اخذ مجوز کارگاه های مورد نیاز کارکنان کتابخانه‌ها
  • تعریف دوره‌های تایید شده در بانک دوره سامانه آذرخش و مکاتبه با واحد آموزش ستاد جهت تایید دوره ها
  • تشکیل کلاس در سامانه آذرخش و مکاتبه با واحد آموزش ستاد جهت تایید کلاس
  • تشکیل بانک آزمون و بارگذاری سوالات پیش آزمون – پس آزمون در سامانه آذرخش
  • هماهنگی تلفنی با مدرسین و ارسال دعوتنامه
  • برنامه ریزی، تعیین زمان برگزاری کارگاه، ثبت نام در سامانه آذرخش
  • مکاتبه با دانشکده‌ها و مراکز آموزشی درمانی و اطلاع رسانی زمان برگزاری کارگاه و آزمون‌ها
  • برگزاری کارگاه و تهیه اخبار پیش از برگزاری و پس از برگزاری و ثبت نام حضوری شرکت کنندگان
  • بررسی نظر سنجی های کارگاه
  • مکاتبه با آموزش ستاد جهت بایگانی کلاس‌های برگزار شده

ب. کارگاه‌‌های ویژه کاربران کتابخانه‌های دانشگاه (اعضای هیات علمی، دانشجویان مقاطع مختلف)

  • اعلام نیازهای آموزشی در خصوص پایگاه‌های اطلاعاتی و سامانه‌های مرتبط به معاونت تحقیقات جهت طرح در کمیته آموزش معاونت تحقیقات و فناوری
  • برنامه ریزی برگزاری کارگاه بر اساس تقویم آموزشی معاونت تحقیقات و فناوری
  • هماهنگی تلفنی با مدرسین و ارسال دعوتنامه
  • تعریف کارگاه در سامانه پژوهان و اطلاع رسانی به دانشکده ها و مراکز
  • طراحی و ایجاد فرم نظر سنجی در سامانه ربیت برای هر کارگاه به منظور ایجاد لینک نظر سنجی
  • ثبت نام شرکت کنندگان در کارگاه به صورت حضوری
  • درج ساعت حضور شرکت کنندگان در سامانه پژوهان
  • بررسی نظر سنجی های کارگاه
  • سایر امور مرتبط مانند پیگیری پذیرایی و پوستر در صورت نیاز
  • تهیه اخبار پیش و پس از برگزاری کارگاه

وظایف اجرایی سالن ورک شاپ

  • هماهنگی و تنظیم برنامه سالن ورک شاپ
  • پاسخگویی به واحدهای درخواست کننده سالن جهت رزرو سالن
  • کنترل وضعیت سالن ورک شاپ از نظر تجهیزات صوتی و تصویری سالن و انعکاس مشکلات سیستم به کارشناس IT
  • روشن کردن تجهیزات صوتی و تصویری سالن در روز برگزاری کارگاه
  • تحویل سالن به برگزار کنندگان کارگاه
  • تحویل گرفتن سالن و تجهیزات پس از اتمام کارگاه، خاموش کردن سیستم ها و تجهیزات سالن  
  • درخواست خرید و انبار  برای تجهیزات مورد نیاز سالن